  • Data: 2002-06-19 09:07:23
    Temat: Re: pytanie : Kasa Mieszkaniowa
    Od: "markusj" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Ja chce tylko zebrac tam sumke ktora da mi maksymalne odliczenie od podatku
    czyli ok. 30 tys. I dodatkowo wyciagnac jak najwiecej sie da jako kredyt, bo
    jednak jest on nisko oprocentowany. Nizej chyba niz lokata w mBanku :)
    I wtedy sie oplaca. Ale wie ktos jak wyglada dokladnie ta procedura
    otrzymania kredytu. Ineteresuja mnie dwa warianty.
    Albo biore sobie kredyt (najlepiej WWJ w MultiBanku) a z kasy mieszkaniowej
    biore kredyt na jego splate. Czy jest to mozliwe. Czy potem musze cos
    jeszcze dokumentowac. Czy wystarczy potwierdzenie zakupu mieszkania i
    posiadania kredytu w Multi.
    Drugi wariant wystepuje o kredyt w kasie (BPH) na zakup mieszkania. Czy
    musze miec juz nagrane mieszkanko, czy juz kupione przy pomocy innego
    kredytu. Jaki czas musi uplynac od momentu kupna mieszkania do wystapienia o
    kredyt z Kasy? Czy sa tutaj jakies wymagane zaleznosci czasowe?
    Pozdrawiam!

    <y...@y...pl> wrote in message

> [...]
    > sprawdzenia.
    > 8 Jeśli decydujesz się na zabezpieczenie w formie hipoteki bank wysyła
    swojego
    > rzeczoznawcę za którego ty płacisz 1000zł (cena rynkowa wyceny 500-900zł
    lub %
    > od wartości nieruchomości). Jesli nie dostaniesz kredytu to nie
    otrzymujesz
    > nawet jego opinii(wyceny). Żeby było śmieszniej nie dostajesz rachunku i
    nie
    > możesz tego w żaden sposób odliczyć.
    > 9. W ramach umowy kredytowej masz obowiązek przedkłądać corocznie do banku
    PIT