eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankipytanie do e-pakietowcow › Re: pytanie do e-pakietowcow
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!pingwin.icm.edu.pl!mat.uni.torun.pl!news.man.torun.pl!n
    ews.man.poznan.pl!pwr.wroc.pl!panorama.wcss.wroc.pl!ict.pwr.wroc.pl!news.onet.p
    l!newsgate.onet.pl!newsgate.pl
    From: d...@o...net (Piotr J. Ochwal)
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: pytanie do e-pakietowcow
    Date: 20 Jul 2002 00:33:00 +0200
    Organization: Spam Inc.
    Lines: 15
    Message-ID: <1...@o...net>
    References: <aha3dq$2lj$1@news.tpi.pl>
    Reply-To: "Piotr J. Ochwal" <d...@o...net>
    NNTP-Posting-Host: newsgate.test.onet.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: newsgate.onet.pl 1027117980 19500 192.168.240.245 (19 Jul 2002 22:33:00 GMT)
    X-Complaints-To: a...@o...pl
    NNTP-Posting-Date: 19 Jul 2002 22:33:00 GMT
    X-Mailer: The Bat! (v1.53d) Personal
    X-Received: from 238-dzi-4.acn.waw.pl (62.121.67.238) by gandalf.almaren.pl with
    SMTP; 19 Jul 2002 22:32:21 -0000
    X-Received: from 238-dzi-4.acn.waw.pl (62.121.67.238) by gandalf.almaren.pl with
    SMTP; 19 Jul 2002 22:32:21 -0000
    X-Received: from 238-dzi-4.acn.waw.pl (62.121.67.238) by gandalf.almaren.pl with
    SMTP; 19 Jul 2002 22:32:21 -0000
    X-Received: from 238-dzi-4.acn.waw.pl (62.121.67.238) by gandalf.almaren.pl with
    SMTP; 19 Jul 2002 22:32:21 -0000
    X-Received: from 238-dzi-4.acn.waw.pl (62.121.67.238) by gandalf.almaren.pl with
    SMTP; 19 Jul 2002 22:32:21 -0000
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:194518
    [ ukryj nagłówki ]

    Ritter wrote:
    > Zainstalowałem już certyfikaty, a podczas próby logowania pojawia sie
    > komunikat. "Użytkownik o podanym identyfikatorze nie istnieje ". Czy mam
    > jeszcze czekać cierpliwie, dyskietkę z certyfikatem odebrałem dziś
    > (piątek)popołudniu? Czy raczej powinienem już dzwonić/wybrać się do odziału.

    Zgłosić na 0800 334455 i czekać. Najprawdopodobniej jakiś [---] z
    oddziału "zapomniał" ci aktywować konto. U mnie to trwało 5 dni
    (Fortis O/Łódż, Żeromskiego - zdecydowanie nie polecam)
    --
    pjo

    --
    Archiwum grupy: http://niusy.onet.pl/pl.biznes.banki

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1