    From: "MarekZ" <b...@a...w.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: pytanie do fachowca (karta kredytowa)
    Date: Tue, 20 Nov 2012 10:03:19 +0100

    Użytkownik "Michal Jankowski" napisał w wiadomości grup

    > Czyli w danym przykładzie, odsetki od 2000 zł biegną od zakupu do
    > spłaty tego 1000, a odsetki od niespłaconego tysiąca (oraz od
    > wszystkich ewentualnych następnych zakupów!) naliczają się dalej aż go
    > spłacisz.

    To ostatnie zasadniczo nie jest prawdą. Nowe zakupy są objęte grace
    periodem. W najgorszym razie spłacają się wcześniej niż te stare zakupy
    (więc bank utrudnia spłacenie kredytu oprocentowanego jak może, bo aby tego
    dokonać należałoby spłacić kartę do zera). Jedynym znanym mi bankiem, który
    w ten sposób usiłuje dymać klientów jest Bank BPH.