eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankipytanie do pana Macierzyński ego - PKO Junior Inteligo - czy wdrożenie sie opóźni? › Re: pytanie do pana Macierzyński ego - PKO Junior Inteligo - czy wdrożenie sie opóźni?
    From: "J.F." <j...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    <f...@g...com>
    <c...@g...com>
    <5...@g...com>
    <nakpiq$gpl$1@news.agh.edu.pl>
    <56d03031$0$22844$65785112@news.neostrada.pl>
    <3...@g...com>
    <56d42224$0$648$65785112@news.neostrada.pl>
    <f...@g...com>
    Subject: Re: pytanie do pana Macierzyński ego - PKO Junior Inteligo - czy wdrożenie
    sie opóźni?
    Date: Mon, 29 Feb 2016 12:38:26 +0100

    dyskusyjnych:fec6b68d-6709-423b-9477-6b421cbd709f@go
    oglegroups.com...
    W dniu poniedziałek, 29 lutego 2016 11:49:10 UTC+1 użytkownik J.F.
    napisał:

    >Tak przy okazji mnie naszło:
    >jaki sens teraz mieć w PL kartę kredytową?
    >Tak średnio można przyjąć ze normalny user te 2tys na miesiąc wydaje
    >na "życie"
    >Główny argument za kartami to zawsze było że wydaję kasę banku a moje
    >pieniądze leżą na oprocentowanym koncie i spłata w GP.
    >"Oprocentowane konto" to na dzisiaj 1,5% maks
    >pewnie czyli zysk z tych 2 tysi to najtańsza flaszka rocznie.

    No ale czemu z tej flaszki rezygnowac ? :-)

    Lokaty dzis mozna na troche wiecej niz 1.5% miec.

    >A jakieś opłąty za obsługę, pilnowanie limitów, terminów spłat itp.
    >Wg mnie bez sensu
    >Znaczy dla banków ma sens bo mało kto spłaca w GP

    Naprawde malo kto ? W Polsce mi chodzi.

    Sensow jest troche:
    -niektore firmy wymagaja kredytowej a nie debetowej. Jakas rezerwacja
    w hotelu itp.
    A moze sie tylko wydaje ? Mbank wyslal mi ostatnio debetowke
    wypukla,

    -dla niektorych to jest wlasnie wygodne - uzywaja, placa, raz na
    miesiac patrza ile wyszlo, i wtedy sobie planuja dalsze operacje.
    A nie ciagle sie zastanawiac ile tam na koncie jest, czy trzeba
    uzupelnic czy nie.
    Oczywiscie mozna trzymac stan minimalny na koncie ... ale wtedy
    strata na odsetkach moze byc troche wyzsza niz sie wydaje na pierwszy
    rzut oka.
    Albo taka sytuacja - stoisz na stacji benzynowej i karta nie dziala,
    bo zona futro piekne zobaczyla :-)

    -splacanie i pilnowanie tez niekoniecznie jest problemem, jak karta w
    tym samym banku i splaca sie automatycznie.

    -dla osob z napietym budzetem - najtanszy kredyt. No bo kto im pozyczy
    np 5000 na 3 miesiace ?
    Kazdy bank, ale za ile i czy na pewno w czasie jednej wizyty.

    -oplaty ... niekoniecznie. Sa banki w ktorych moze byc darmowa, sa
    banki, w ktorych debetowka kosztuje.
    Ja za swoja od paru lat grosza nie zaplacilem.

    J.