eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankipytanie do pana Macierzyński ego - PKO Junior Inteligo - czy wdrożenie sie opóźni?Re: pytanie do pana Macierzyński ego - PKO Junior Inteligo - czy wdrożenie sie opóźni?
    From: WAM <n...@n...nopl.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: pytanie do pana Macierzyński ego - PKO Junior Inteligo - czy wdrożenie
    sie opóźni?
    Date: Mon, 29 Feb 2016 14:47:37 +0100

    On Mon, 29 Feb 2016 04:20:05 -0800 (PST), Kris <k...@g...com>
    wrote:

    >Nie chce mi się sprawedzaĆ ale pewnie tak od ręki jak na ROR kasa nie jest dostępna.
    no i trzeba mieć konto w optimie zapewne- czyli założyć papierologia itp.
    No przepraszam, ale skoro wszedłeś między wrony... To sprawdź albo
    zaufaj. Nie trzeba mieć konta, środki wysyłasz najbliższym eliksirem,
    do swojego "głównego" banku, bez opłat.

    >3000*3%
    Dla ścisłości max 50 zł miesięcznie. 600 zł za cały rok.

    >Mam konta w dwóch instytucjach finasowych- w jednej ze względu na kredyt hipoteczny
    w drugiej ROR. Więcej kont nie widxzę sensu otwierać
    No to co Ty robisz na tej grupie? To grupa dla takich co mają konta w
    conajmniej 3 bankach ;) A w życiu mieli minimum w 10 bankach.
    A mi się przypomniały czasy jednogroszowych a raczej półgroszowych
    odsetek (bez podatku)... i dzielenia, dzielenia, dzielenia...

    >Kiedyś wypożyczałewm i bez kredytówki dało rade. Na debetówkę
    A po co mają mi blokować moje 1000 EUR na debetówce? Niech blokują
    bankowe pieniądze.

    muszę zakładać z własnej >kieszeni.
    >Pośrednictwa nioe prowadzę ale bilety kupowałem nie raz i debetówką dało rade.
    Ja też nie pośredniczę, mam na myśli wyjazdy które organizuję. Ja
    kupuję bilety dla wszystkich, oni mi oddają kasę. Daje rade debetówką
    ale trzeba za kogoś założyć kasę na kilka dni. Po co swoją zakładać?

    >Kiedyś to miałem, chyba do dzisiaj karta payback gdzies tam w szufladzie leży. Ponad
    rok płacenia na BP(?), Energa, i allegro i jakiś plecak za dwadzieścia kilka zł
    dostałem. Bez sensu
    Mam na myśli KK payback. Za samo płacenie gdziekolwiek dostawałeś
    punkty, nie tylko u partnerów programu. Z przelicznika wychodziło
    chyba 0,3%. Do tego ekstra punkty/kupony. Rocznie 100-200 zł miałem za
    nic.

    >Ale czas na "dobranie" właściwej, pilnowanie TOiP, pilnowanie terminu spłaty, jakieś
    warunki aby być zwolniony z opłaty itp. Za dwie flaszki rocznie to bez sensu wg mnie.
    No dla Ciebie bez sensu, szanuję to i nie zmuszam Cię do kk.
    Pytałeś o powody/sens to podałem swoje. Każdy żyje inaczej, w inny
    sposób finansuje wydatki i dla każdego inna metoda jest dobra. Ważne
    aby znaleźć taką która Ci pasuje i żyć po swojemu.

    WAM

    PS. W archiwach grupy jest chyba moje pytanie sprzed kilku lat o sens
    KK :) Wtedy też nie miałem potrzeby, ale trochę mi się zmieniło w
    życiu.

    --
    www.nawakacje.pl ?
    pokoje w górach www.wpolskichgorach.pl