eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankipytanie dot. syfu zwanego superinnowacyjnym nowym interfejsem mBanku › Re: pytanie dot. syfu zwanego superinnowacyjnym nowym interfejsem mBanku
  • Data: 2014-04-08 11:53:20
    Temat: Re: pytanie dot. syfu zwanego superinnowacyjnym nowym interfejsem mBanku
    Od: zarząd komplementariusza <z...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

    już chyba wiem, jak doszło do wymyślenia
    takiego koszmaru jak nowy interface mBanku :)

    mam wrażenie że jakiś matoł ukradł swojemu
    profesorowi materiały badawcze dot. pracy
    naukowej na temat "badanie wzrostu poziomu
    agresji u osób zmuszonych do wykonywania
    złośliwie pokomplikowanych prostych zadań"

    oraz nie zauważył że ukradzione materiały
    stanowią tylko część większej całości

    a w swoim matolstwie uznał je nie za złośliwie
    skomplikowane ale rewelacyjnie dostosowane do
    własnego (matolskiego) poziomu - no i wdrożył

    jako nowy najbardziej innowacyjny system bankowy
    w naszej i nie tylko w naszej galaktyce