  • Data: 2024-01-04 12:53:25
    Temat: Re: pytanie o kartę w Kantorze Aliora
    Od: Olin <k...@a...w.stopce> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Thu, 4 Jan 2024 12:49:46 +0100, Olin napisał(a):

    > Tego nie wziąłem pod uwagę; skupiłem się na braku prowizji przy pierwszej
    > wypłacie.

    Gugiel zajął jakieś 10 sekund:
    https://finanse.rankomat.pl/poradniki/ile-mozna-wypl
    acic-z-bankomatu/

    Alior Bank
    Z bankomatu Alior Bank możemy wypłacić gotówkę na poziomie: 15.000,00
    złotych.

    BNP Paribas
    Bankomat BNP Paribas posiada górny limit wypłat gotówki na poziomie:
    5.000,00 złotych.

    BOŚ Bank
    Bankomat BOŚ Bank posiada górny limit wypłat gotówki na poziomie: do górnej
    granicy posiadanych środków lub limitu środków w danej maszynie
    bankomatowej.

    Credit Agricole
    Z bankomatu Credit Agricole możemy wypłacić gotówkę na poziomie: 5.000,00
    złotych.

    ING Bank Śląski
    Z bankomatu ING Bank Śląski możemy wypłacić gotówkę na poziomie: 10.000,00
    złotych.

    mBank
    Z bankomatu mBank możemy wypłacić gotówkę na poziomie: 10.000,00 złotych.

    Bank Millennium
    Z bankomatu Millennium Bank możemy wypłacić gotówkę na poziomie: 2.000,00
    złotych.

    Pekao S.A.
    Bankomat Pekao S.A. posiada górny limit wypłat gotówki na poziomie:
    3.000,00 złotych.

    PKO BP
    Z bankomatu PKO BP możemy wypłacić gotówkę na poziomie: 5.000,00 złotych

    Bank Pocztowy
    Bankomat Bank Pocztowy posiada górny limit wypłat gotówki na poziomie:
    6.000,00 złotych.

    Santander Bank Polska
    Z bankomatu Santander Bank Polska możemy wypłacić gotówkę na poziomie:
    6.000,00 złotych.

    --
    uzdrawiam
    Grzesiek