  • Data: 2002-05-31 14:45:04
    Temat: Re: pytanie o konto w e-pko.bp
    Od: "billy" <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Witaj billy,
    Dzień Dobry !

    > Kiedys (tuz po polaczeniu) dalem dziewczynie karte zeby wybrala z
    > bankomatu. Poniewaz byl zepsuty wziela w oddziale. I co? Oczywiscie
    > zaplacila prowizje, chyba 2,5 zl.
    Sorry ale nic Ci nie poradzę. To nie mój bank :-)
    Napisałem tylko to co oni sami umieścili w swojej TOiP. Może trzeba było
    upomnieć się o nienaliczanie prowizji ze względu na awarię bankomatu ? To
    Tequilla twierdził że bierze w oddziale bez prowizji.

    > To nie jest smieszne bo wiekszosc bankow tak robi. I wydaje mi sie to
    > rozsadne i naturalne.
    Nie neguję.Nie sprawdzałem doswiadczalnie w różnych bankach bo jak napiałem
    radzę sobie bankomatami.
    A usmiech mój wzbudziło to to że Teuilla napisał iż bank nie pobiera
    prowizji od wypłacanej w oddziale gotówki a bank wręcz odwrotnie ,że pobiera
    i to nie tylko od wypłacanej ale i od tej której nie wypłaca.

    billy