    From: "MK" <m...@i...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: pytanie za 100pkt
    Date: Sun, 18 Apr 2004 09:40:46 GMT

    "ewka" <o...@p...onet.pl> wrote in message
    news:c5t8sv$34c$1@nemesis.news.tpi.pl...
    > w pewnym formularzu internetowym pewnego banku, zawarto pole do
    wypełnienia
    > "dochód netto wnioskodawcy".
    > Pytanie brzmi: jaki okres brać pod uwagę? 3 miesiące, pół roku, cały
    ostatni
    > rok? W innych miejscach tego formularza bank mówi m.in. o wpływach na
    > rachunek z ostatniego pół roku i o zaświadczeniu o zatrudnieniu i o
    > dochodzie netto za ostatnie 3 miesiące.

    Kojarzy mi sie to z BRE Bankiem ;). Skladalem wniosek o kredytowy w momencie
    gdy zmienialo sie moje wynagrodzenie, poniewaz od tej chwili mialo byc
    wyzsze wpisalem nowy, wyzszy dochod. Bank rozpatrywal wniosek po pierwszym
    wplywie wynagrodzenia po podwyzce. Nikt tego nie zakwestionowal. Wydaje mi
    sie to calkiem logiczne i sluszne :). W koncu kredyt bede splacal w
    przyszlosci, a wynagrodzenie wg. umowy gwarantowalo wyzsze wynagrodzenie niz
    dotychczas.

    Maciej