  • Data: 2006-12-15 11:43:52
    Temat: Re: pytanko do posiadaczy kont w Millennium
    Od: RobertS <r...@x...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Standardowa formułka wymagana ustawą, przy każdej karcie zresztą to jest...

    > Pewnie ile banków tyle interpretacji tego zapisu... Nie zdziwiłbym się,
    > gdyby policzyli po prostu opłatę za wydanie.

    info jakie otrzymalem z Millennium

    "Ust 2 par 27 w obecnej chwili jest martwy, to znaczy ze Bank nie
    potrąca kosztów związnaych z wydaniem karty debetowej w przypadkau
    odstąpienia posiadacza karty od umowy.
    Bank mógłby rozważyć wprowadzenie opłaty związanej z kosztami wydania
    karty w sytuacji, gdyby zjawisko odstąpienia od umowy przybrało
    charakter masowy. Wówczas stosowna opłata pojawiłaby się w cenniku usług. "

    pozdr.
    RobertS