  • Data: 2002-01-22 15:37:10
    Temat: Re: rachunek biezacy w PKO SA - otworzylem !
    Od: "wkg" <w...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > PS Czy ktos z Was ma moze VC czy inna karte , ale wydana do rachunku
    > kartowego?
    > Pytanie o taki twor przerazilo Pana dysponenta , chce 500 zl blokady...
    > Wojtek

    Ich w ogole latwo wprawic w przerazenie. Odnioslem wrazenie, ze kazde moje
    pytanie pan siedzacy za lada odbieral jako zagrozenie lub nietakt. Ozywil
    sie dopiero w momencie, w ktorym moja pani zniecierpliwiona przeciagajaca
    sie nieobecnoscia zadzwonila do mnie z pytaniem "co tak dlugo"

    No i zaczelo sie. W panow (bylo ich tam dwoch) wstapil nowy duch ! Zrobili
    sie purpurowi i zaczeli wymachiwac rekami. Krzyczeli: "tu nie wolno", "tu
    nie wolno". No to poszedłem :(

    pzdr
    wkg