eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiraifeissen - co robi doradcaRe: raifeissen - co robi doradca
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.cyf-kr.edu.pl!not-for-m
    ail
    From: "witrak()" <w...@h...com>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: raifeissen - co robi doradca
    Date: Wed, 14 Sep 2011 21:34:10 +0200
    Organization: Academic Computer Center CYFRONET AGH
    Lines: 25
    Message-ID: <j4qts6$i88$2@srv.cyf-kr.edu.pl>
    References: <j4qo6o$uk3$1@news.onet.pl> <j4qot6$n5$2@news.onet.pl>
    NNTP-Posting-Host: dorsay.interkom.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=UTF-8
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: srv.cyf-kr.edu.pl 1316027078 18696 194.8.46.11 (14 Sep 2011 19:04:38 GMT)
    X-Complaints-To: n...@c...edu.pl
    NNTP-Posting-Date: Wed, 14 Sep 2011 19:04:38 +0000 (UTC)
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 6.1; WOW64; rv:6.0.2) Gecko/20110902
    Thunderbird/6.0.2
    In-Reply-To: <j4qot6$n5$2@news.onet.pl>
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:558794
    [ ukryj nagłówki ]

    neoniusz <n...@j...org> wrote on 2011-09-14_19:39
    > W dniu 14.09.2011 19:27, Ra pisze:
    >> mam konto premium i swojego osobistego doradcę do którego mam
    >> numer telefonu. Jaka jest funkcja takiego doradcy ? Czy
    >> zamiast na infolinię mogę do niego dzwonić o każdej porze
    >> dnia i nocy bo przypuszczam że nie bardzo ;)
    >
    > Aha, skoro juz mowa o Raiffim, to dorzuce kamyczek do ogrodka.
    > Rozumiem, ze 3 pierwszye wplaty na konto sa darmowe, a za
    > nastepne trzeba placic - w koncu premium, to klient pewnie
    > bogaty i nie bedzie chodzil wplacac w oddziale. Ale jak klient
    > juz sie wybierze do oddzialu, to czemu wplata musi trwac tak
    > cholernie dlugo? Wplacalem do tej pory w 3 oddzialach w
    > Krakowie i za kazdym razem wplata trwala 5 minut z zegarkiem w
    > reku. Daje dowod, mowie, ze chce wplacic. A oni cos klikaja,
    > klikaja, klikaja i klikaja. W kazdym innym banku trwa to max
    > 30 sekund, a tu jakies kombinacje? Ale coz, w koncu klient
    > premium ma duzo czasu, to niech sobie czeka.

    Ten bank tak ma.
    Kiedyś też miałem tam konto - po drugiej wizycie w oddziale
    zlikwidowałem, bo mi średni czas załatwiania banałków wyszedł
    ponad pół godziny...

    witrak()

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1