  • Data: 2012-04-12 20:02:55
    Temat: Re: raiff - system bankowosci elektronicznej
    Od: radar <_sara_@_post_._pl_> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2012-04-12 11:42, Waldek pisze:
    > Na IOS ponoc dziala, powinien wystarczyc dostep do neta
    > tylko hgw jak z identyfikacja urzadzenia

    No to przetestowane. Instaluje się ładnie, aktywuje i NIE działa. Ten
    sam komunikat co na BB9780, N3120c:
    "Informacja: Wystąpił błąd połączenia z Bankiem. Spróbuj ponownie.
    Jeżeli problem będzie się powtarzał, skontaktuj się z Centrum Technicznym."
    Na początku myślałem, że to związane z moim simem a teraz bardziej
    skłaniam się ku mojemu loginowi...

    --
    radar