eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiraifi - bałagan w transakcjachRe: raifi - bałagan w transakcjach
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.
    atman.pl!.POSTED!not-for-mail
    From: "MM" <m...@n...nospam>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: raifi - bałagan w transakcjach
    Date: Wed, 3 Oct 2012 00:11:50 +0200
    Organization: ATMAN - ATM S.A.
    Lines: 27
    Message-ID: <k4foqp$2k1$1@node1.news.atman.pl>
    References: <k4fd24$hp6$1@news.task.gda.pl>
    NNTP-Posting-Host: 89-75-176-220.dynamic.chello.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="utf-8"; reply-type=response
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: node1.news.atman.pl 1349215897 2689 89.75.176.220 (2 Oct 2012 22:11:37 GMT)
    X-Complaints-To: u...@a...pl
    NNTP-Posting-Date: Tue, 2 Oct 2012 22:11:37 +0000 (UTC)
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2900.5931
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2900.6157
    X-No-Archive: YES
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:579954
    [ ukryj nagłówki ]

    Użytkownik "Ra" <r...@n...gazeta.pl> napisał w wiadomości
    news:k4fd24$hp6$1@news.task.gda.pl...
    > Mało używam, kiedyś się zdziwiłem widząc w najnowszej historii jakieś
    > transakcji z sodexo. Potem sobie przypomniałem że faktycznie tydzień
    > wcześniej kupowałem kanapkę. Myślałem że to przez paypass takie opóźnienie

    Pod koniec maja płaciłem za paliwo w Auchan, rozliczenie przyszło po
    tygodniu. Wtedy było tłumaczenie, że akceptant karty wysłał info o
    transkacjach z opóźnieniem.

    W zeszłym tygodniu nic bym nie zauważył, gdyby nie powstał debet. Facet na
    infolinii coś tam mówił ale tak aby nic nie powiedzieć. Pytał tylko czy
    transakcje były paypassem. Była jedna z dwóch podejrzanych (tego samego
    dnia) a obie zaksięgowano z takim samym opóźnieniem. Godzinę po tamtej
    rozmowie dostałem sms z informacją o debecie i nr telefonu do kontaktu w tej
    sprawie. Panienka nie miała wiele do powiedzenia poza czymś w rodzaju "ale
    co ja mogę? przecież ja tu jestem nikim".

    Coś jest na rzeczy, ale Raifusie się nie przyznają. Zlikwidowałem kartę,
    zamknę i cały rachunek "wiśniowy". Szkoda, nawet nieźle to wyglądało ale nie
    znoszę takiego "biznesowego" podejścia, które nakazuje robić z klienta
    durnia.





Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1