  • Data: 2008-08-12 21:18:55
    Temat: Re: raty na kk Polbanku
    Od: "RobertS" <b...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > No wiesz...W markecie sa dwa kolpoltery i empik - kupuje 3 miesieczniki,
    > kazdy w innym punkcie ;) To limit ilosciowy sie wyrobil.

    z limitami ilosciowymi daję sobie radę inaczej, jak potrzebuję zatankować
    auto to jade (w wolnej chwili wieczorkiem) na NESTE i tankuje x razy za 10
    zł...i cały limit (ilosciowy) transakcji wyrabiam w 15 min. ;-)

    dla mnie zadna roznica czy zatankuje 1x za 200zl czy 20x po 10 zl...

    ja mam pelen bak, a bank sie moze cieszyc, ze takim dobrym klientem jestem!
    ;-D

    --
    pozdrawiam
    RobertS