  • Data: 2002-12-30 21:27:03
    Temat: Re: realacja-kredyt hipoteczny
    Od: "Yerry" <j...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    a na stronie Kredyt Banku podają inne stawki możesz sobie sprawdzić kredyt
    mieszkaniowy EKSTRALOKUM na stronie
    www.kredytbank.pl/klienci_indywidualni/produkty_uslu
    gi/kredyty_pozyczki/kred
    yt_ekstralokum/oprocentowanie_EKSTRALOKUM

    CHF od 6,03%, PLN od 7,65%

    chyba że te podawane są dla zwykłych śmiertelników, a Ty masz "chody"

    Yerry

> [...]
    USD
    Twoich