    From: "Tomasz [Bubon]" <t...@g...com>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: recenzja karty internetowej BZWBK
    Date: Mon, 29 Nov 2010 03:33:57 -0800 (PST)

    On 29 Lis, 10:56, Przemyslaw Kwiatkowski <m...@m...waw.pl> wrote:
    > Hello,
    >
    > Panowie i Panie, skoro bierzemy udział w testach, to czas zarobić na
    > stówkę. :-)
    >
    > Nowy produkt BZWBK - karta internetowa (KI) - nie jest szczególnie
    > rewolucyjny. Podobny produkt od lat ma mBank (eKarta), a i parę innych
    > ofert na rynku by się znalazło, na czele z całą masą kart
    > przedpłaconych. Tym niemniej KI BZWBK jest produktem dobrym, wygodnym i
    > tanim. :-)
    >
    > Co to jest?
    > KI to osobna karta ("wirtualna" - tj. ma swój numer, ale nie ma
> [...]

    Czytam ichni regulamin
    http://kartainternetowa.pl/_items/kartainternetowa.p
    l/pdf/regulamin_korzystania_z_karty_internetowej.pdf
    ;
    Sporym minusem tej karty są limity:
    limit pojedynczej transakcji bezgotówkowej - 500zł
    limit wpłat w ciągu toku kalendarzowego - 10 000 zł
    maksymalne saldo na rachunku technicznym karty - 3 000

    Ten pierwszy limit dysklasyfikuje kartę do większych zakupów - i tak
    muszę użyć karty kredytowej/debetowej więc po co mi kolejna karta?
    Plusem karty a w zasadzie BZ WBK jest polityka informacyjna w sprawie
    obsługi reklamacji kartowych (chargeback). Bank na swoim blogu pisze
    jak wygląda procedura i jakie warunki musza być spełnione aby
    reklamacja została uwzględniona.