    From: "J.F." <j...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: redundancja w autoryzacji
    Date: Tue, 16 Jun 2015 11:40:06 +0200

    dyskusyjnych:mlog0m$pk4$...@n...news.atman.pl...
    W dniu 2015-06-16 o 00:55, J.F. pisze:

    >Ale konkretnie - która ustawa nakazuje archiwizować treść smsów?

    Wydawalo mi sie ze Prawo Telekomunikacyjne, ale faktycznie nie widze.
    Jest obowiazek przechowywania przez rok informacji _o_ polaczeniach
    (PiS chciac wydluzyc do 2-4 lat).
    SMS chyba w to wchodza (tzn fakt przeslania), choc wprost to nie jest
    napisane.

    Co do tresci jest wyrazny zakaz przechowywania.

    Ale skads prokuratura tresci zna, czasem moze to byc efekt legalnego
    podsluchu, ale zeby tak wszystkich wysokopostawionych podsluchiwali to
    watpie.
    Odczyt z telefonu niearesztowanego polityka ?

    J.