eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankireklamacja karty kredytowej, nietypowy problem, pomocy :)Re: reklamacja karty kredytowej, nietypowy problem, pomocy :)
  • From: "manhattan" <m...@l...home.plussuu_nnntooo>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    References: <cro3mv$ni4$1@mamut1.aster.pl>
    Subject: Re: reklamacja karty kredytowej, nietypowy problem, pomocy :)
    Date: Sat, 08 Jan 2005 17:01:49 +0100
    Message-ID: <8...@n...home.net.pl>
    MIME-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset="iso-8859-2"
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Mailer: home.pl my.webmail
    X-Priority: 3
    X-NNTP-Posting-Host: 194.63.135.51
    NNTP-Posting-Host: 212.85.112.62
    X-Trace: news.home.net.pl 1105200111 212.85.112.62 (8 Jan 2005 17:01:51 +0100)
    Organization: home.pl news server
    Lines: 36
    X-Authenticated-User: cmx.life@home
    Path: news-archive.icm.edu.pl!newsfeed.gazeta.pl!news.home.net.pl!not-for-mail
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:332080
    [ ukryj nagłówki ]

    "Jan Kowalski" <j...@k...pl> napisał(a):
    > Witam!
    >
    > Kupilem jakis czas temu moją kartą Visa Classic za pomocą internetu
    > pakiet
    > do analizy technicznej firmy ablesys (eASCTrend PODOBNO jeden z
    > najlepszych
    > wskaznikow gieldowych oferuja, ale o tym dalej), wszstko ok, dostalem
    > mozliwosc sciagniecia oprogramowania, co też uczyniłem. Po pobraniu
    > oprogramowania okazało się, że ... uwaga: PROGRAM WYMAGA DODATKOWO
    > DODATKOWEGO, PŁATNEGO "DATA SOURCE" czyli jednym slowem program mam,
    > wszystko pieknie ale jest on niezdatny do użytku, bo nie ma skąd pobierać

    >
    > danych. Dodatkowo informacja o tym nie widnieje absolutnie NIGDZIE. Moim
    >
    > pierwszym krokiem byla oczywiscie interwencja u producenta oprogramowania

    >
    > zeby anulowali mi licencje i zwrócili płatność. Licencje anulowali a
    > kasy
    > nie zwrócili pieniędzy ponieważ jak to określili 'eASCTrend software is
    > non-refundable'. Ok, kolejnym krokiem bylo udanie się do banku, ponieważ
    >
    > karta jest ubezpieczona, ale okazalo się że 'nie możemy panu pomóc
    > ubezpieczenie tego nie obejmuje'. Czy możecie mi jakoś pomóc? Czy kasa
    > jest
    > możliwa do odzyskania? Dodam że nie chodzi o małą sumkę bo o 600 złotych.
    >
    >
    > Pozdrawiam, i dziękuję za pomoc.


    Idziesz do banku i mowisz ze nie robiles tej transakcji, i robia chargeback
    do ciebie na konto

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1