eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankireklamacja - przejdzie coś takiego ? › Re: reklamacja - przejdzie coś takiego ?
  • Data: 2008-09-03 19:56:18
    Temat: Re: reklamacja - przejdzie coś takiego ?
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Użytkownik "Wojt@s" <W...@o...pl> napisał w wiadomości
    news:g9li66$pqm$1@inews.gazeta.pl...

    Trzeba było spokojnie na tę Policję poczekać. Póki co nie zamyka się w
    Polsce klientów za błędy techniczne terminali kartowych. W opisanym przez
    Ciebie wypadku trzeba po prostu wykazać się asertywnością i wyjaśnić
    nerwowej pani ze stacji, że to jej problem jest bardziej, niż Twój. Ona
    wywieszając logo zobowiązała się tę kartę obsłużyć. Problemy techniczne, to
    już nie twoja broszka, tylko jej. Dwa razy w życiu miałem podobną sytuacje
    (co ciekawe pechowo na stacjach PB, na których z zasady nie tankuję) i dwa
    razy skończyło się to na okazaniu mojego dowodu tożsamości i wypisaniu
    przez obsługę fakturę z opóźnionym terminem płatności i podanym kontem.
    Wróciłem, to zapłaciłem przelewem. Nie ma co dawać się zwariować i
    zostawiając jakieś zastawy jeździć po bankomatach - bo to mi proponowano.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1