eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiRe: reklamacja przelewuRe: reklamacja przelewu
  • Data: 2004-01-22 23:17:02
    Temat: Re: reklamacja przelewu
    Od: Mariusz Mroczkowski <M...@p...f127.n480.z2.fidonet.org> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Hello All!

    22 Jan 04 13:38, Wojciech Nawara pisal do All:

    >> Zapewne tak. Ale oszczędziło mi to nerwów dość dużo. Z tym że
    >> powiedzieli, że żadnych papierków nie dadzą na to no i to co
    >> powiedzieli to to, że "ten przelew doszedł". Bez żadnych szczegółów.

    WN> Oj ktoś powinien polecieć ze stołka za takie coś... Gdybym był
    WN> rzeczonym odbiorcą i dowiedział się, że mój bank rozpowiada na prawo i
    WN> lewo, że przelew na mój rachunek dotarł, pierwsze co robię to pismo do
    WN> zarządu i prokuratury.

    WN> Przecież bank nawet nie mógł wiedzieć na 100% z kim rozmawia...

    Prawidłową procedurą jest powiadomienie o wpływie "banku-nadawcy", a ten
    dopiero powiadamia nadawce płatności/przelewu. Identyfikacja klienta spoczywa
    na "banku-nadawcy".

    Pozdrawiam!
    Mariusz -=maVox=-

    --

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1