  • Data: 2009-01-24 13:12:19
    Temat: Re: reklamacja w mBanku
    Od: "MarekZ" <m...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "bradley. st" <b...@g...pl> napisał w wiadomości
    news:gleu4a$21e$1@inews.gazeta.pl...
    >Z ciekawosci: czy mBank zmiescil sie w 30-dniowym terminie odpowiedzi?
    >
    > Bo ja czekajac na odpowiedz na reklamacje w sprawie wniosku o KK mBanku,
    > wyrobilem sobie karte u konkurencji. Po 45 dniach mBank jeszcze sie nie
    > wykichal z odpowiedzia.

    Odpowiedzi na piśmie w ogóle nie dostałem i chyba w ogóle nie dostanę. Nie
    dostałem zresztą jak na razie żadnej oficjalnej odpowiedzi banku. Nie
    dostałem też zwyczajowego potwierdzenia przyjęcia reklamacji mailem, ani
    telefonicznie (mam naturalnie potwieerdzona kopię z cufu). Trochę to może
    wynikać z mojej winy, bo poprosiłem w treści reklamacji o odpowiedź na
    piśmie w przypadku nieuznania jej w całości lub w części, no a została
    akurat uznana w całości. Nie loguję się zbyt często do mBanku, więc nie wiem
    kiedy dokładnie została rozpatrzona.

    Pisemną reklamację złożyłem 15 grudnia. Na wyciągu generowanym 23 grudnia
    już widniało oprocentowanie kredytu 0%, czyli tempo jak na mBank szybkie.

    marekz