    From: "kashmiri" <n...@n...com>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: rezygnacja z Lukasa czy mogę?
    Date: Tue, 23 Feb 2010 16:17:03 +0400

    "wiatrak" <w...@y...pl> wrote in message
    news:hluvec$8k5$1@node2.news.atman.pl...

    > Użytkownik "Anna" <a...@o...pl> napisał w wiadomości

    > Ze strony lukasa:
    > " Aby założyć lokatę, należy najpierw otworzyć konto.
    > Posiadacze konta w LUKAS Banku mogą składać zlecenie założenia lokaty na
    > LUKASlinii pod nr telefonu 0 801 33 00 00 oraz +48 71 35 49 009 (Klienci
    > posiadający telekod), w e-banku, posiadając dostęp do konta przez Internet
    > lub w dowolnej placówce LUKAS Banku."

    Konto jest wymagane, ABY ZAŁOŻYĆ LOKATĘ, nie aby ona dalej istniała. To jest
    oferta handlowa i tego się należy trzymać, każda inna interpretacja ze
    strony banku byłaby niedopuszczalna.

    > Antidotum PRO jest polisą oszczędnościową, co oznacza, że jest polisą
    > ubezpieczeniową o zaletach rocznej lokaty. Do ubezpieczenia może
    > przystąpić Klient, który spełnia jednocześnie następujące warunki:
    > 1) jest posiadaczem lub współposiadaczem konta dla osób fizycznych w
    > Banku,

    Jak wyżej. Do ubezpieczenia może PRZYSTĄPIĆ osoba posiadająca konto, a nie
    "ubezpieczeniem może być objęta tylko osoba posiadająca konto".

    > Chyba nie pozostaje ci nic innego, jak zmiana na bezpłatne e konto.

    IMHO, nie. Najlepiej zadwoń do nich.
    k.