eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankirezygnacja z karty kredytowej multibanku a pobranie rocznej opłaty za używanie kartyRe: rezygnacja z karty kredytowej multibanku a pobranie rocznej opłaty za używanie karty
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.cyf-kr.edu.pl!news.nask
    .pl!news.nask.org.pl!news.unit0.net!feeder.erje.net!us.feeder.erje.net!feed.new
    s.qwest.net!mpls-nntp-03.inet.qwest.net!nx02.iad01.newshosting.com!newshosting.
    com!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-02.news.neostrada.pl!unt-spo-b-01.news.neostr
    ada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
    From: "J.F" <j...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    References: <5...@g...com>
    In-Reply-To: <5...@g...com>
    Subject: Re: rezygnacja z karty kredytowej multibanku a pobranie rocznej opłaty za
    używanie karty
    Date: Tue, 20 May 2014 20:23:25 +0200
    MIME-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="iso-8859-2"; reply-type=original
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    Importance: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Windows Live Mail 16.4.3528.331
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V16.4.3528.331
    Lines: 26
    Message-ID: <537b9d9f$0$2354$65785112@news.neostrada.pl>
    Organization: Telekomunikacja Polska
    NNTP-Posting-Host: 109-207-52-74.ronus.pl
    X-Trace: 1400610207 unt-rea-a-01.news.neostrada.pl 2354 109.207.52.74:52707
    X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:602679
    [ ukryj nagłówki ]

    Użytkownik "az.anonim" napisał w wiadomości
    >Właśnie odbyłem ciekawą rozmowę z konsultantką mbanku.
    >Okazało się, że jeśli chcę zrezygnować z karty kredytowej to muszę
    >złożyć wniosek (mający 30-dniowy okres wypowiedzenia) i jeśli nie
    >zdążę zrobić tego na 30 dni przed pobraniem rocznej opłaty za
    > >użytkowanie karty (bagatela: 200zł) to będę musiał taką opłatę
    >uregulować.
    >I nie ma opcji wywinięcia się od opłaty poprzez furtkę zastrzeżenia
    >karty po jej "zagubieniu".
    >Faktycznie jeśli ktoś nie zdąży w terminie złożyć wniosku to będzie
    >musiał dokonać opłaty? Jestem na 99% pewien, że kolejny raz
    >niedoinformowany konsultant jest w błędzie.

    Wyczyscic konto i zlikwidowac razem ze wszystkimi kartami nie bedzie
    szybciej ? :-)

    P.S. Taka karte to bank faktycznie ze dwa miesiace wczesniej zamawia,
    ale karta to tylko pare zl.
    A moze limit mozna zmniejszyc i oplata tez spadnie ?

    J.





Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1