eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankirezygnacja z karty mbankRe: rezygnacja z karty mbank
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.rmf.pl!nf1.ipartners.pl!ipartners.pl!news2.ipartne
    rs.pl!not-for-mail
    From: Piotr <y...@z...ru>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: rezygnacja z karty mbank
    Date: Mon, 24 Jan 2011 22:22:30 +0100
    Organization: GTS Energis
    Lines: 22
    Message-ID: <ihkqii$158s$1@news2.ipartners.pl>
    References: <ihkk2e$mkj$1@inews.gazeta.pl> <p...@r...org>
    <ihknbk$49n$2@inews.gazeta.pl> <ihkp4o$14ch$1@news2.ipartners.pl>
    <p...@r...org>
    NNTP-Posting-Host: hyp-g-85.pabianice.msk.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=UTF-8; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: news2.ipartners.pl 1295904146 38172 89.174.171.85 (24 Jan 2011 21:22:26 GMT)
    X-Complaints-To: a...@i...pl
    NNTP-Posting-Date: 24 Jan 2011 21:22:26 GMT
    In-Reply-To: <p...@r...org>
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows; U; Windows NT 6.1; pl; rv:1.9.2.13) Gecko/20101207
    Thunderbird/3.1.7
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:545467
    [ ukryj nagłówki ]

    W dniu 2011-01-24 21:59, Olgierd pisze:
    >
    > Nie ma najmniejszej potrzeby dzwonić. Zastrzegasz kartę w systemie, nie
    > zamawiasz nowej i masz problem z głowy.
    >
    Przy całkowitej rezygnacji z karty? Jak pozbywałem się mBankowej
    kredytówki procedura wyglądała tak:
    - telefon na infolinie i dyspozycja rezygnacji. Tu jeszcze szybko i
    sprawnie, przyjmują dyspozycje i informują że w ciągu dwóch dni mają się
    skontaktować i przysłać formularz który należy podpisać i odesłać.
    - po dwóch dniach telefon od wcześniej wspomnianego konsultanta, który
    nachalnie żebrze o zostawienie karty. Dopiero bardzo zdecydowana odmowa
    kończy rozmowę i niedługo potem na maila trafia wypełniony dokument
    wypowiedzenia umowy KK do wydrukowania.
    - wydrukowałem, podpisałem, wysłałem pocztą i ... czekam
    - w systemie karta ciągle aktywna, więc gdzieś po miesiącu dzwonię do
    mBanku, coś bajerują że może problemy z pocztą i pismo jeszcze nie
    dotarło do nich, ale wkrótce po telefonie karta zmienia status na
    zastrzeżony.
    - po ok. 3 miesiącach KK zniknęła z serwisu transakcyjnego.

    pozdrawiam

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1