  • Data: 2022-12-09 13:04:57
    Temat: Re: robota w Banku Światowym
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    piątek, 9 grudnia 2022 o 12:44:25 UTC+1 trybun napisał(a):
> [...]
    kurski-w-banku-swiatowym.html#s=BoxOpMT

    > Sugestia narzuca się sama, nie znam faktów z życia pana Jacka kiedy to
    > on poświęcał się pracy w finansach. A może wg ciebie to ogólnie nic
    > złego zatrudniać na stanowisku lekarza kogoś kto ma do pokazania tylko
    > dyplom uczelni medycznej?
    >
    > Teraz to już zaczynasz być zwyczajnie być niepoważny. Facet kierujący do
    > publicznych mediów hektolitry jadu i zakłamania ma być kimś na miejscu w
    > czymś co jeszcze wielu ludzi postrzega jako " bank - jedna z instytucji
    > zaufania publicznego"?

    To było ironiczne, bo sprowadzasz dyskusję do poziomu pisiorów.
    Nie idź tą drogą, pokonają Cię doświadczeniem.

    Sam pisałeś o "wykształceniu ekonomicznym" - takie ma, i to nawet nie z "wieczorowego
    uniwersytetu pisizmu-kaczyzmu" - choć w wiki nie napisali, czy był to dyplom
    bezpłatny czy płatny.

    Zaś co do kompetencji - o "banku światowym" też nie doczytałeś, czym jest.
    To nie jest bank, tylko agenda ONZ.
    A to już jest dyplomacja.
    I nawet USAńczycy nie mogli mu nie wydać wizy, bo wszyscy, co mogą pokazać, że coś
    robią dla ONZ, mają prawo przyjechać do USA i poruszać się w jakimś tam promieniu (25
    mil?)
    od Columbus Circle.

    Władzy tam nie będzie miał żadnej, więc nic nie popsuje.
    A widać dużo mógłby napsuć w kraju, skoro trzeba mu zatkać japę milionikiem
    rubel^H^H^H^H^Hdolarów rocznie.