  • Data: 2022-12-09 20:24:26
    Temat: Re: robota w Banku Światowym
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    piątek, 9 grudnia 2022 o 19:46:44 UTC+1 PiteR napisał(a):
    > in <news:0af6eea9-b720-46f4...@googlegroups.com>
    > 1. Czy on tam większego wstydu Polsce nie narobi?

    Myślę, że tam są na tyle kumaci, że wiedzą, co to za jeden, co to pisiory i co to
    glapa - najwyżej przekonają się na żywo, ale zaskoku nie będzie.
    Wstyd oczywiście już jest, ale może nie pójdzie na konto Polski.

    > 2. Kto się zrzuci na jego pensyjkę?

    Wiadomo.
    Ale oprócz nas jeszcze kilka *stanów, więc może się wypiszą (a dla nas taniej) - a
    może wtedy Szwajcaria coś zrobi.

    > In gold we trust

    In G.O.D. we trust.
    Gold Oil Drugs