  • Data: 2009-07-19 12:06:21
    Temat: Re: rodzina na swoim
    Od: Joachim <j...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    mwojc pisze:

    > Marże deweloperów musiałyby zostać obniżone, gdyby nie łaskawość państwa.
    > Wymusiłby to brak popytu. "Rodzina na swoim" przyczynia się, moim zdaniem,
    > do utrzymywania zawyżonych cen mieszkań. Szkoda, że Kowalski tego nie
    > widzi, tylko cieszy się, że mniej płacił mniejsze odsetki...

    Krótkowzroczny Kowalski nawet nie pomyśli o tym, że tak naprawdę odsetki
    nie są mniejsze (byłyby mniejsze gdyby ceny mieszkań spadły). Co
    najwyżej krótkowzroczny Kowalski zauważa te kilka latek ulgi w płaceniu
    odsetek na koszt podatnika.

    A bankier z deweloperem już piją luksusową wódeczkę i zakąszają
    śledzikiem i ogóreczkiem.

    J.