  • Data: 2002-04-04 08:58:21
    Temat: Re: rola bankow (Re: VC dla studenta [BZWBK])
    Od: Wojtek Frabinski <w...@a...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Thu, 4 Apr 2002 10:40:36 +0200, "Szymon" <w...@p...com> wrote:

    >Użytkownik "AMRA" <a...@a...com> napisał w wiadomości
    >
    >Sadze, ze wlasnie to nas rozni. Mnie sie marzy sytuacja, w ktorej place za
    >zakupy karta i wychodza one tak samo jak gotowka (choc powinny taniej, bo
    >bank zarabia, ktostam nie drukuje papierkow itp itd). Niestety dzis na
    >skutek roznych oplat za wydanie, wznowienie, uzywanie itp itd. zakupy
    >potrafia wyjsc duzo drozej. Wiec mysle, ze cos tu nie tak. Po prostu inne
    >masz podejscie.

    Zle cytujesz, AMRA to uwaza mnie za sepa :-)

    >A tak swoja droga... to jesli ja daje pieniadze bankowi to powinienem mu
    >placic, a jesli on daje mi (kredyt) to tez powinienem mu placic :-)

    To zalezy w jakim celu dajesz bankowi swoje pieniadze. Jesli po to,
    zeby z nich wygodnie korzystac to placisz i to uwazam za normalne.
    Natomiast jesli wkladasz je na lokate czy inny rachuek typowo
    oszczedosciowy to powiniennes na tym zarabiac.

    PS, tak punkt widzenia zalezy oczywiscie od punktu siedzenia :-)))
    --
    Wojtek Frabinski ICQ 50443653
    w...@a...net.pl