  • Data: 2002-04-04 08:40:36
    Temat: Re: rola bankow (Re: VC dla studenta [BZWBK])
    Od: "Szymon" <w...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

    news:a8h0jq$rve$2@news.onet.pl...
> [...]

    Sadze, ze wlasnie to nas rozni. Mnie sie marzy sytuacja, w ktorej place za
    zakupy karta i wychodza one tak samo jak gotowka (choc powinny taniej, bo
    bank zarabia, ktostam nie drukuje papierkow itp itd). Niestety dzis na
    skutek roznych oplat za wydanie, wznowienie, uzywanie itp itd. zakupy
    potrafia wyjsc duzo drozej. Wiec mysle, ze cos tu nie tak. Po prostu inne
    masz podejscie.

    A tak swoja droga... to jesli ja daje pieniadze bankowi to powinienem mu
    placic, a jesli on daje mi (kredyt) to tez powinienem mu placic :-)

    Ciekawa sprawa... w tej chwili widzialem kilka kart kredytowych z info bez
    prowizji do 50 dni. Tymczasem charge ciagna za kilka/kilkanascie dni po
    1-1,5%. I tak stale od co najmniej 2-3 lat.

    pzdr