  • Data: 2004-03-09 11:54:26
    Temat: Re: rozliczenia miedzybankowe
    Od: MacGregor <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Tue, 9 Mar 2004 12:05:39 +0100, na pl.biznes.banki, r.a.d.z.i.u.
    napisał(a):

    > zastanawiam sie co mial na mysli dzisiaj moj wykladowca mowiac ze banki
    > dokonuja rozliczen w formie "elektronicznej" i slynne ciezarowki KIR`u
    > przestaja byc spotykane?
    KIR nie ma ciężarówek ..;-)

    > wydaje mi sie ze kazdy pieniadz musi miec poparcie w gotowce (kreacja
    > pieniadza i M3 to juz inna dzialka)
    Eeeee tam. Po co manipulować gotówką. Bardzo drogie i niebezpieczne (może
    ktoś napadnie, albo co ...;-).
    A tak na poważnie to kopmensaty dokonuje się na rachunkach banków w NBP.
    --
    Pozdrawiam,
    MacGregor

    Usuń smieci z adresu!