    From: "MarekZ" <b...@a...w.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: rozliczenie cash back
    Date: Sun, 14 Oct 2012 10:39:26 +0200

    dyskusyjnych:k5disr$e5n$...@m...internetia.pl...

    > przypadek dziwny z innej beczki w NORDEA (2-3 lata temu):
    > - z rachunku obrotowego pierwszą poranną sesja wychodzi kwota która
    > doprowadza do powstania debetu, przelew zaplanowany wcześniej, na rachunku
    > był limit kredytowy ktory nie został przekroczony
    > - w tym samym dniu pierwszą sesją przychodzącą na rachunek wpływa kwota
    > niwelująca debet na rachunku i na koniec dnia jest saldo powyżej zera.
    > - bank naliczył odsetki od kredytu !!
    > - po reklamacji kasa została zwrócona.. ten przypadek też mieści sie w
    > "logice banku" ?

    Nordea miała kiedyś wprost napisane w regulaminie, że jak środki wchodzą na
    rachunek i wychodzą z niego tego samego dnia, pobierane są odsetki za 1
    dzień (czyli przychodzą środki pierwszą sesją, wysyłasz je trzecią, bank
    uważa, że należą mu się odsetki). Nordea była łaskawa nie uznawać reklamacji
    z tego tytułu. Nie uznali mi reklamacji (chodziło o kwotę około 50 groszy),
    nie zdecydowałem się na arbitraż (nie pamiętam czy już wtedy istniał) ale
    zamknąłem tam rachunek. Ciekawe czy ten pseudozapis jest dalej obecny, bo
    lata temu to miało miejsce, w miarę niedługo jak LG Petro przejęli.