    From: s...@p...onet.pl
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: rozmowa z lukasbankiem
    Date: 17 Oct 2002 15:44:50 +0200

    > Umowa podpisywana "zdalnie". Ale przecież bank ma te dane, wie w jaki sposób
    > zakładałem rachunek, a mimo to wciska ciemnotę.

    Było trzeba pisać od razu, że zdalnie. Tego paragrafu nie ma bo karty ID nie są
    wysyłane pocztą tylko odbierane w placówce. I tam podpisałeś papierek z jednym
    zdaniem zacytowanym w paragrafie.
    Po prostu nie dogadałeś się z osobą, która odpisywała na pytanie, ale nie
    przesadzaj z tym wciskaniem ciemnoty. Zresztą każdy się może pomylić lub
    niedokładnie zrozumieć pytanie.Proponuję więcej ogłady, to są szczególiki.

    Nie wiem czy pracujesz już zawodowo, jeżeli nie to po części rozumiem
    twoje "pretensje".(tylko się nie obruszaj na mój wywód, jest całkowicie
    przyjazny). Ja też chciałbym mieć konto w banku z super profesjinalną obsługą,
    bez błędów ludzi i maszyn....pomarzyć można, albo zarobić pareset tysięcy i
    korzystać z private banking...ale tam też pracują ludzie....

    Cześć