eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankirozne kursy walut dla zwyklych kleintow i dla hipotecznych?Re: rozne kursy walut dla zwyklych kleintow i dla hipotecznych?
  • Date: Fri, 16 Apr 2010 00:24:50 +0200
    From: Ranger <n...@f...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: rozne kursy walut dla zwyklych kleintow i dla hipotecznych?

    Cyb pisze:
    > wlasnie pare dni temu niemilo zaskoczyl mnie rafi przy wyplacaniu
    > kredytu denominowanego w euro.
    > oczywiscie okazalo sie, ze jak najbardziej mial prawo, bo stosuja dwa
    > rozne kursy walut:
    > - jeden dla zwyklych klientow
    > - drugi dla klientow kredytow hipotecznych.
    >
    > tak wiec zapytuje sie na grupie, czy faktycznie tak jest, ze banki
    > stosuja po dwa (lub wiecej) kursow tej samej waluty w zaleznosci od
    > tego, jaki produkt/usluge klientowi sprzedaja?

    Kiedyś większość tak miała, ale od jakiegoś czasu większość stwierdziła
    że takie jawne dymanie klienta nie robi dobrze na wizerunek i wprowadza
    zamieszanie w samym banku przy utrzymywaniu dodatkowych kursów.
    Jak już nawet dombank tego nie robi to znaczy, że rafi to faktycznie
    chujnia z grzybnią w jednym.
    Wiadomo, że powinno się czytać umowę ale z drugiej strony profesjonalizm
    i dbanie o zadowolenie klienta nie powinno pozwalać dymać go jakimiś
    zapiskami drobnym drukiem.
    Polska to jednak Dziki Kraj

    Pzdr
    Ranger