  • Data: 2006-05-09 17:17:58
    Temat: Re: rozpatrzenie wniosku o kredyt hipoteczny
    Od: "Pawel" <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Byłem w KB dowiedzieć się szczegółów na temat ich kredytu hipotecznego.
    >
    > Powiedzieli, że rozpatrzenie wniosku zajmie max 48h i nic nie kosztuje. Po
    > tym czasie zadzwonią do mnie i powiedzą, czy udzielą mi kredytu.
    Jakieś szczegóły?Jakie % zaproponowali?Dodatkowe opłaty np. prowizja
    banku,ubezpieczenia?

    > Bardziej interesuje mnie kredyt np. w mBanku, ale dobrze by było mieć
    > zabezpieczenie.
    Czemu akurat mBank?Maja dosyć wysokie % nawet dla plz 9,3%, a to tego żądają
    oprócz hipoteki dodatkowo weksla inblanco.Składka za ubezpieczenie na życie
    i od niezdolności do pracy dodatkowo 2%!!Składka za ubezpieczenia od utraty
    pracy dodatkowo 2% od całości kredytu! Lub pakiet za 3% kwoty
    kredytu.Składka za ubezpieczenie nieruchomości 0,08%.Prowizja za udzielenie
    kredytu do 3%.Jak to wszystko pododawać to wyjdzie 2x drożej niż w KB?!Dodam
    że jeżeli rozpatrzenie wniosku u nich trwa podobnie jak np. w moim wypadku
    założenie konta (ponad 1 miesiąc) to dziękuję.