eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.wgpwrozszerzona lista Macierewicza - warto zapanietac te nazwiska wrogów Narodu Polskiego › Re: rozszerzona lista Macierewicza - warto zapanietac te nazwiska wrogów Narodu Polskiego
  • Data: 2010-05-09 21:40:45
    Temat: Re: rozszerzona lista Macierewicza - warto zapanietac te nazwiska wrogów Narodu Polskiego
    Od: fatso <f...@n...com> szukaj wiadomości tego autora

    Endriu wrote:

    > Fatso, wpływowe polskie żydowstwo zwiera szeregi.
    > Może zamiast liczyć na Białorusiński spadek po praprzodkach (którego
    > możesz za swojego życia się nie doczekać), lepiej "wziąść sprawy w
    > swoje ręce" i dołączyć się do podpisanych pod apelem ?.
    >

    > --
    > Pozdrawiam
    > Endriu
    > http://drendriu.ovh.org/

    Endriu, jako Zyd Honorowy ,wierze w dobry handeles a nie w darmowe
    lizanie kacapom dupy.
    Przedstawilem juz gdzies wyzej moja wykladnie geszeftu jaki by mozna z
    Moskwa zrobic:
    krew za krew. Za krew katynska krew ich bojcow przelana w Prusach Wsch
    przy okazji
    masowego gwalcenia Niemek. Czyli niech Moskwa odda Enklawe a Polska
    pojdzie wtedy
    na Kompromis Historyczny. Inaczej to chuj-dupa: beda mieli wroga na swej
    zachodniej granicy.
    A ten Wajda czy Zycinski niech lepiej w moim imieniu nie szczekaja i
    zadnych swieczek w moim
    imieniu nie pala. Ja mam prawo do krwi jednego czlowieka, mojego kuzyna
    Leszka Daszkiewicza,
    studenta politechniki lwowskiej,
    zamordowanego w wiezieniu drohobyckim w momencie gdy sie Hitler ze
    Stalinem pobili.
    To poprzez jego matke, moja rodzona ciotke- lekarke. Kobiete co chodzila
    od wiezienia do wiezienia
    w Czerwcu 1941r i wsrod zwalow trupow syna szukala. Jego wlasny ojciec,
    mjr lekarz, jest na liscie
    katynskiej a ten chlopak juz nie. Matka rozpoznala syna po swetrze ale
    nie po rysach twarzy, tak byl
    zmasakrowany. To 4.5 Litra krwi i ja ja chce dobrze sprzedac dzisiaj.
    Jahve, mam racje?

    fatso