  • Data: 2010-09-10 16:25:18
    Temat: Re: ruska krowa zakłóciła cyrkulację Bałtyku
    Od: fatso <f...@n...com> szukaj wiadomości tego autora

    maniana wrote:
    > ekshibicjonistyczne krowiszcze poszło znowu na całość
    > liczcie wyporność cielska i podziwiajcie coście wybrali:
    > http://www.fakt.pl/Pierwsza-Dama-pluska-sie-w-zimnym
    -Baltyku-FOTO-,galeria-artykulu,81596,1.html

    > tymczasem kacap szczynukow pedałuje wokół ruskiej budy w laczkach od
    > putina::
    > http://www.fakt.pl/Komorowscy-w-rezydencji-w-Juracie
    -Pierwszy-raz-,galeria-artykulu,81492,1.html

    a ile ty wazysz chudzielcu?
    Ja waze 150 kg i jestem dumny z tego.
    Helmuth Kohl, wielki kanclerz Niemiec mowil ludziom: glosujcie na mnie
    bo ja lubie dobrze zjesc i to widac.
    Kiedys zaglosowaliscie na wegetarianina Adolfa i zle-scie na tym wyszli.
    Grubasy- gora!