  • Data: 2004-12-04 00:02:51
    Temat: Re: saldo w bankomacie KB
    Od: "ArtB" <a...@g...pl.invalid> szukaj wiadomości tego autora

    Lag napisał(a)

    >Mi zawsze działało i dziś też sprawdzałem i też działa (mam oba konta).

    Tzn. po wybraniu "sprawdzanie salda" wyświetla ci się też "konto
    oszczędnościowe"?

    >Ja
    >sprawdzałem w Warszawie (w kilku bankomatach KB). A ty gdzie probowałeś, >w
    jakim mieście i w którym bankomacie?

    Warszawa, Krakowskie Przedmieście 45 przy filii banku.
    W ubiegłym tygodniu, w tym w środę i czwartek. W tej filii już mnie
    chyba nie lubią :)
    A propos: Gdzie jest najbliższy bankomat KB od w/w? Podobno przy
    skrzyżowaniu Świętokrzyskiej i Krak. Przedmieścia?
    Artur