  • Data: 2004-01-27 20:54:42
    Temat: Re: samozadowolenie i kłamstwa w mBanku
    Od: "Paweł" <n...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

    też wkurzyły mnie podwyżki w mbanku ale nie wpadaj w paranoję

    tu nie chodzi o token tylko o porównanie konta z określoną
    funkcjonalnością - jeśli do wykonywania przelewów w mbanku potrzebujesz
    karty z kodami którą mbank przesyla ci za darmo to pozyskanie tej
    funkcjonalności nic cie nie kosztuje

    ale jeśli w takim VW żeby móc robic przelewy musisz mieć token - to niestety
    koszty tego tokena trzeba wliczyc do kosztów posiadania rachunku

    polemizować można tylko i wyłacznie w przypadku np Nordei - gdzie posiadanie
    tokena jest opcjonalne - bo można go nie używać i korzystać z kodów jak w
    mbanku - w takiej sytuacji policzenie kosztów tokena jest nadużyciem ze
    strony mbanku

    natomiast ciekawe jest to w Lukasie - z jednej strony da się na upartego
    wytrzymać bez tokena - bo można sobie przelewy zdefiniować u pani w oddziale
    czy przez linię telefoniczną, z drugiej strony jednak to konto bez tokena
    jest jakby sporo mniej funkcjonalne niż ekonto w mbanku - wiec tu bym się
    akurat nie kłócił z mbankiem

    a tak czy owak - w sumie i tak wiadomo o co chodzi - jeśli robi sie
    porównanie to po to żeby pokazać że jest sie w czymś najlepszym - gdyby byli
    najsłabsi to wogóle nie byłoby sensu zamieszczać porównań

    ja tam już trochę ochłonąłem i przekalkulowałem to na zimno - w grudniu
    zrobiłem 18 przelewów - wiec 9 zł to mi sie nie kalkuluje - przenoszę sie
    póki co z przelewami do lukas banku, z kasą do vw, a mbank i tak będę
    trzymał do obsługi przychodzących przelewów bo dośc wygodne to jest u nich