  • Data: 2024-06-24 10:33:15
    Temat: Re: scam na bankomat?
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Thu, 20 Jun 2024 22:20:21 +0100, PiteR wrote:
    > in <news:v5243h$2nun9$5@dont-email.me>

    > aa to technika balszaja
    >
    > ale to trzeba debila znaleźć, który spełnia warunki
    >
    > 1. który nosi teraz gotówkę

    Sie zdarza ... nawet często.

    > 2. który ma blika

    Bardzo duzo ma. Kto ma konto w banku, ten ma dostęp przez telefon, i
    blika. Jest jeszcze krok zarejestrowania swojego nr telefonu.

    > 3. który poda jakiemuś szmondakowi swój nr telefonu

    Nie jest to cos strasznie groźnego ... na pierwszy rzut oka.

    > Jeśli ja podałbym komuś numer telefonu (a jeszcze nieznajomemu) to
    > szybciej Księżyć na Ziemię spadnie i trzy niedziele sie spotkają.
    > Tak samo jak zainstaluje w smartfonie jakąś aplikację bankową.

    No to ci znajomi nie przeleją "na telefon", i nie jesteś "próbką
    reprezentatywną" :-)

    J.