eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiserwis WorldPay i karta InteligoRe: serwis WorldPay i karta Inteligo
  • Data: 2004-10-31 16:19:35
    Temat: Re: serwis WorldPay i karta Inteligo
    Od: "Arek" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    waste napisał(a) w wiadomości: ...
    >...
    >okres ważności, imię, nazwisko i adres. rezultat za każdym razem >wyglądał
    tak:
    >
    >"This transaction was not authorised by your card issuer. This
    >authorisation request was denied as further identity checks cannot be
    >carried out on an internet transaction.
    ...
    >a czy jest taka możliwość że dane muszą być podane idealnie tak jak na
    >karcie i to powoduje błąd? bo przecież nie mogę wpisać litery Ł na >stronie
    która nie obsługuje środkowoeuropejskiego kodowania (a polfonty
    > mam w imieniu i adresie).


    Kolega chciał kupić wypukłą VISĄ (chyba nie via WorldPay). Odp.:
    "authorisation failed" i spróbuj jeszcze raz, choć nie negowano
    możliwości płacenia nią w sieci.
    Nazwisko i adres bez polskich znaków. Reklamacja do CA o co chodzi
    dokładnie. Odpowiedź z jakimś ichnim kodem błędu i że znaczy on
    "cannot verify address". Tymczasem country=Poland dostępne. Nie udało
    się się dowiedzieć jak adres wpisać (nr domu/nr mieszkania).
    Podpisuję się pod pytaniem o polskie fonty i tego typu problemy.

    [OT] Podobno są CA gdzie wymagają jeszcze (oprócz e-maila): płeć,
    wiek, nr tel. i nr tel. do "customer service" wystawcy karty.
    --
    Arek


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1