    From: "Arek" <a...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: serwis WorldPay i karta Inteligo
    Date: Sun, 31 Oct 2004 17:19:35 +0100
    Sender: a...@p...onet.pl@pa221.ostroleka.cvx.ppp.tpnet.pl

    waste napisał(a) w wiadomości: ...
    >okres ważności, imię, nazwisko i adres. rezultat za każdym razem >wyglądał
    tak:

    >"This transaction was not authorised by your card issuer. This
    >authorisation request was denied as further identity checks cannot be
    >carried out on an internet transaction.
    >a czy jest taka możliwość że dane muszą być podane idealnie tak jak na
    >karcie i to powoduje błąd? bo przecież nie mogę wpisać litery Ł na >stronie
    która nie obsługuje środkowoeuropejskiego kodowania (a polfonty
    > mam w imieniu i adresie).

    Kolega chciał kupić wypukłą VISĄ (chyba nie via WorldPay). Odp.:
    "authorisation failed" i spróbuj jeszcze raz, choć nie negowano
    możliwości płacenia nią w sieci.
    Nazwisko i adres bez polskich znaków. Reklamacja do CA o co chodzi
    dokładnie. Odpowiedź z jakimś ichnim kodem błędu i że znaczy on
    "cannot verify address". Tymczasem country=Poland dostępne. Nie udało
    się się dowiedzieć jak adres wpisać (nr domu/nr mieszkania).
    Podpisuję się pod pytaniem o polskie fonty i tego typu problemy.

    [OT] Podobno są CA gdzie wymagają jeszcze (oprócz e-maila): płeć,
    wiek, nr tel. i nr tel. do "customer service" wystawcy karty.
    --
    Arek