  • Data: 2013-11-28 22:46:36
    Temat: Re: sesje Elixir - gdzie poprawne informacje?
    Od: Nika <w...@m...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2013-11-28 20:28, Imka pisze:
    > Dnia Thu, 28 Nov 2013 20:17:49 +0100, sqlwiel napisał(a):

    > http://www.money.pl/banki/elixir/

    Ta tabelka jest niekompletna, bo nie ma w niej Pekao S.A., które
    akurat mnie interesuje. Pomysł z guglaniem stron poszczególnych banków
    też się nie sprawdza, bo dostaję mnóstwo wyników stron z najróżniejszymi
    informacjami na temat Elixiru, ale nic o godzinach.

    Znalazłam coś takiego http://sesjebankowe.pl/ , mniej więcej się to
    pokrywa z danymi z money.pl, tylko jest kompletna. Moje pytanie wynikało
    z tego, że pierwszy wynik w Google po wpisaniu "sesje Elixir" to
    http://www.sesjeelixir.pl/ , gdzie dane mocno odbiegają od tych na
    innych stronach. Teraz się dopatrzyłam, że Raiffeisen i Polbank są tam
    podane oddzielnie, więc chyba faktycznie jest stara.

    - -
    Nika