  • Data: 2011-10-20 16:35:35
    Temat: Re: silver
    Od: " kc" <k...@W...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    skippy <s...@t...moon> napisał(a):

    > Użytkownik "skippy" <s...@t...moon> napisał w wiadomości

    > Wyżej pisałem o silver bo znienacka w wątek "silver" wkleiłeś jakiegoś
    > banana wyciąganego za uszy.

    Faktycznie Endriu zmienił temat, a ja nieświadomie podczepiłem się pod niego.
    Sorry. Ale twoje "banana", to co? Człowiek, wydawałoby się obeznany od lat z
    rynkami, też nazywa naszą wgpw banana? Wkurzają mnie te wszystkie analizy
    zachowań grubego, korsarza, żyda, itp. na portalach dedykowanych. Nie dziwię
    się kiedy widzę te określenia na onecie, wp czy im podobnych, ale tu?

    Nasza giełda nie jest banana ( w przeciwieństwie do wyborów- chociaż mogę sie
    mylić, nikt nie zna boskiego planu). Powiedziałbym nawet, że wgpw bardzo
    często wyprzedza ruchy innych giełd i wielu już to zauważyło.

    pozdrawiam
    kc