  • Data: 2022-02-11 00:09:01
    Temat: Re: skąd tyle pieniędzy w PL
    Od: PiteR <e...@f...pl> szukaj wiadomości tego autora

    in <news:5rsja1objs2s.15tbg9hlbmt0g$.dlg@40tude.net>
    user J.F pisze tak:

    > Gdzie taki garaz ... i gdzie mieszkanie.

    w Olsztynie

    > Jesli pensje masz zachodnia, to cie na garaz w Polsce stac.
    > Najwyzej zaciagniej mocniej pasa :-)

    ale jakto tak tatko

    nie godzi się takie luksusy kupować

    zarabiam tylko 9tys zł/mies
    82tys to 1.5 roku odkładania a za rok będzie kosztował 95tys ;)

    > Ale poza tym ... jesli garaze takie drogie, to widac Polakom sie
    > powodzi. I bardzo dobrze ..

    > Spawaczem.

    Obaj tracą zdrowie ale spawacz kilka razy szybciej.

    Cieśla szalunkowy myślę że wyciąga z 1000zł dziennie brutto
    na budowie koło mojej pracy.

    --
    Piotrek

    Grosz do grosza i bedzie kokosza