eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiskradziona karta i odpowiedzialnosc bankuRe: skradziona karta i odpowiedzialnosc banku
  • Data: 2004-03-31 08:13:05
    Temat: Re: skradziona karta i odpowiedzialnosc banku
    Od: "Michał Mokosa" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]


    Użytkownik "danny__p" <d...@n...poczta.onet.pl> napisał w wiadomości
    news:c4c773$661$1@inews.gazeta.pl...
    > Miałem ostatnio podobną sytuację.Złóż normalną , najnormalniejszą w
    > świecie reklamację z karty. Zaznacz w niej te operacje, które nie są
    > Twoje i że nie Ty je wykonywałeś. Jeśli będzie trzeba opisz całą
    > sytuację. W moim przypadku Bank zwrócił całą kwotę.
    >

    Tak tez zrobilem, jedyna roznica jest taka, ze nie wymienialem kwot, a
    podalem, ze chodzi o wszystkie transakcje z danego dnia. Dolaczylem opis
    zajscia, kwity z policji. I wlasnie dostalem z banku przelew na konto
    zatytulowany 'warunkowe uznanie reklamacji' na kwote ok 15% transakcji. No i
    musze tam isc i wyjasnic o co chodzi i wolalbym byc dobrze do tej rozmowy
    przygotowany...
    pzdr
    m.


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1