    Date: Thu, 19 Oct 2006 22:34:58 +0200
    From: Marlboro <...@...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: skradziony dowód osobisty

    Hej,

    Jeśli powiadomiłeś Policję to masz właściwie problem z głowy... o ile
    oczywiście pofatygowaliście się na komisariat i złożyliście doniesienie
    i zostało to w jakikolwiek sposób odnotowane... od tego momentu
    wszystko, co zostanie zrobione przy użyciu tegoż dowodu Was nie
    interesuje... oczywiście mogą Twoją żonę wezwać kiedyś, gdy się okaże,
    że ktoś ten dowód wykorzystał... ale wtedy mówisz, iż tego i tego dnia
    na tym i tym komisariacie zgłosiliście kradzież... i po sprawie...

    Pozdro...
    Marlboro