    From: "xXx" <n...@o...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: skradziony dowód osobisty
    Date: 26 Oct 2006 11:36:06 +0200

    > Witam
    > wypisujecie tutaj różne cuda, o czy któremuś z Was skradziono kiedyś DO?
    > Mnie tak! Poszedlem na policję, a tam mnie zlali, gdyż sprawa by ich
    > zainteresowała, gdybym przy okazji został pobity lub coś
    > podobnego...nawet nie chcieli przyjąć mojego zgłoszenia.
    >
    > Nie ma niestety organu, który zbierałby dane o zagubionych dokumentach.
    > Mój DO wykorzystali złodzieje i nakupili sobie tel. komórkowych z
    > abonamentem. Jak zaczęły przychodzić faktury to się zainteresowałem
    > sprawą a swoją drogą to po kilku tygodniach dostałem wezwanie na policję
> [...]

    To bardzo ciekawe. Ale w przypadku kradzieży kieszonkowej w autobusie policja
    przyjęła zawiadomienie o kradzieży również dowodu. Co więcej dowód potem
    złodzieje odesłali pocztą, ale i tak się okazało że trzeba go wymienić ze
    względu na możliwość wykorzystania go wcześniej przez złodziei. Urząd wydał nowy
    dowód.