  • Data: 2016-07-05 12:25:42
    Temat: Re: skupujeta funta chopy?
    Od: Tomasz Chmielewski <t...@n...example.com> szukaj wiadomości tego autora

    On 07/05/2016 07:07 PM, Liwiusz wrote:

    > Spisek panie. Ale od twojego masła Unia? Toż to przecież strzelanie z
    > armaty do wróbla.

    A jak w inny sposób wdrożysz identyczne normy/wymagania w jednolitym
    obszarze gospodarczym bez granic i ceł, gdzie reeksport z jednego kraju
    do drugiego i trzeciego jest czymś normalnie praktykowanym?
    W jednostronnych negocjacjach kilkunastu, teraz już kilkudziesięciu
    krajów, ze wszystkimi innymi?

    > A co do szukania - raz znalazłeś i już wiesz. W końcu po to są marki,
    > aby budować zaufanie.

    I jeszcze doradź kupowanie przez całe życie w jednym sklepie i
    niewyjeżdżanie z rodzinnego miasta, nawet w delegację czy na wakacje. Bo
    poza domem tej marki może nie być, a jak wiadomo wszystko, co inne, nie
    budzi zaufania...

    Tomasz Chmielewski
    https://wpkg.org