eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiskutki braku pisemnej odpowiedzi na reklamacjęRe: skutki braku pisemnej odpowiedzi na reklamację
  • Data: 2007-06-16 07:56:38
    Temat: Re: skutki braku pisemnej odpowiedzi na reklamację
    Od: "Leszek" <b...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Lukas wrote:
    >> Gdybyś tracił ubezpieczenie, poszedł do szpitala i musiał zapłacić
    >> 2000 za leczenie, to poniósłbyś koszty z winy banku i mógł żądać
    >> zadośćuczynienia - teraz wyceniłeś na ślepo jakieś "szkody moralne",
    >> czy coś i wygląda to dla banku jak żart.
    >
    > Padło mu w ZUS chorobowe bo nie zapłacił w terminie, nawet jak nie
    > pójdzie do szpitala, to jak będzie chciał chorowac za 2-3 miesiące,
    > odmówi mu ZUS zapłaty chorobowego, poniesie koszty z tym związane,
    > będzie musiał użerać się z ZUSem (a to jest nie do wycenienia) -
    > powiedzmy że koszt przejść biurokratycznych w ZUS wycenia na 2000 zł
    > - jak to udowodnić? Strata czasu, strata moralna itp

    No własnie o tym pisałem - utracie ubezpieczenia w ZUS. Nie mniej MUSI
    zaistnieć taka konkretna strata. Na roszczenia ma 3 lata, więc może się
    to zdarzyć nawet za rok. Ponadto ZUS po interwencji często przywraca
    ubezpieczenie i kosztem może być ewentualna korespondencja i jazda -
    jeśli to udokumentuje. Napewno nie 2000 zł (w dodatku np koszty jazdy to
    jakieś ryczałty, przejazdy najtańszym środkiem lokomocji, itp - nie
    wypożyczoną limuzyną).
    Leszek

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1